Posjetitelji i korisnici RCC portala mogu koristiti RCC Infocentar te saznati sve potrebne informacije o prometu, radovima, vremenu te stanju na parkiralištima u gradu Rijeci.
Broj članova kućanstva iskazan na računu, a koji koji služi za obračun utroška vodnih usluga ne odgovara postojećim broju članova domaćinstva
Podatak o broju članova domaćinstva dostaviti ovlaštenom predstavniku suvlasnika stambene zgrade koji Poslovnim sustavima d.o.o. mjesečno dostavlja podatke za raspodjelu utrošene vode unutar zgrade.
Troškovi stanovanja
Do kojeg je datuma u mjesecu potrebno dostaviti očitanje plinomjera?
Ukoliko vas tijekom mjesečnog obilaska naš zaposlenik nije zatekao kod kuće i očitao vaše brojilo, očitanje dostavite do zadnjeg dana u mjesecu i to:
putem web obrasca na RCC portalu – www.rijekacitycard.hr telefonski: 0800 5777, 051 210-726
popunjavanjem ostavljenog obrasca od strane naših zaposlenika poštom
Troškovi stanovanja
Površina stana ili kuće iskazana na računu, a temeljem koje se obračunava komunalna i vodna naknada, grijanje i zajednička pričuva, ne odgovara stvarnoj površini
Za ispravak ili promjenu površine:
za komunalnu i naknadu za uređenje voda obratiti se – šalter sala Grada Rijeke na adresi Titov trg 3, radnim danom od 8:30 do 15:30 sati ili na kontakte Odsjeka za zajedničku komunalnu djelatnost,
za grijanje – obratiti se tvrtki s kojom je zgrada sklopila ugovor o raspodjeli troškova toplinske energije (grijanje),