Obavijest: Ugovaranje novog SEPA izravnog terećenja

Od 1. veljače 2024. godine gradska tvrtka Poslovni sustavi d.o.o. započela je s pružanjem usluga objedinjene naplate troškova stanovanja koje je prethodno obavljala tvrtka Ri-Stan d.o.o.

Na računu objedinjene naplate stanovanja za mjesec siječanj 2024. godine, izdanog od strane Poslovnih sustava d.o.o., nalaze se usluge i naknade za Grad Rijeku te KD Vodovod i kanalizacija d.o.o., KD Čistoća d.o.o. i Energo d.o.o.

SEPA izravna terećenja ugovorena s tvrtkom Ri-stan d.o.o. od 1. veljače 2024. godine nisu važeća, već se s Poslovnim sustavima d.o.o. mogu ugovoriti nova SEPA izravna terećenja za plaćanje mjesečnih računa troškova stanovanja.

Ugovaranje je moguće putem Rijeka CityCard portala ili osobno na šalteru.

Korisnici Rijeka CityCard portala mogu digitalnim putem ugovoriti SEPA izravno terećenje korištenjem važećih digitalnih potpisa u Republici Hrvatskoj (npr. FINA, Certilia).

Drugi način ugovaranja je osobnim dolaskom na šaltere u Rijeci: Rade Šupića 4 (radnim danom od 08:00 do 16:00 sati) ili Dolac 14 (radnim danom od 07:00 do 13:30 sati). Pri tome je potrebno uz ispunjeni obrazac dati na uvid osobnu iskaznicu ili putovnicu, a preporuča se imati i bankovnu karticu zbog kontrole broja računa. Osim na šalterskom mjestu, obrazac za ugovaranje SEPA izravnog terećanja moguće je preuzeti i na Rijeka CityCard portalu.

Pobliže informacije i upute za ugovoraje SEPA izravnog terećenja možete dobiti na e-mail: info@poslovni-sustavi.hr ili telefonski: 051 210-710.

Sve ostale informacije u vezi računa i plaćanja dostupne su i na šalterskim mjestima Poslovnih sustava d.o.o. u Rijeci:

Obrasci

Obrazac suglasnosti za SEPA izravno terećenje:

Rijeka CityCard PORTAL

Plaćajte usluge i račune bez naknade!

Posjetitelji i korisnici RCC portala mogu koristiti RCC Infocentar te saznati sve potrebne informacije o prometu, radovima, vremenu te stanju na parkiralištima u gradu Rijeci.

Svi odgovori

Česta pitanja

Odgovori na najčešće postavljana pitanja
Poslovni sustavi: Objedinjena naplata troškova stanovanjaTroškovi stanovanja

Obračunati utrošak vode na računu veći je od prijavljenog utroška očitanog na individualnom vodomjeru


Utrošena količina vode očitana na glavnom vodomjeru stambene zgrade, putem kojeg je više pojedinačnih potrošača priključeno na distribucijsku mrežu, predstavlja osnovu za obračun i fakturiranje utroška. Ukoliko postoji razlika između te utrošene količine i utrošene količine po prijavi za zgradu, dostavljenoj od strane predstavnika suvlasnika, razlika se sukladno Općim i tehničkim uvjetima KD ViK raspodjeljuje na sve suvlasnike i to razmjeno njihovom učešću u ukupnoj potrošnji.

Poslovni sustavi: Objedinjena naplata troškova stanovanjaTroškovi stanovanja

Broj članova kućanstva iskazan na računu, a koji koji služi za obračun utroška vodnih usluga ne odgovara  postojećim broju članova domaćinstva


Podatak o broju članova domaćinstva dostaviti ovlaštenom predstavniku suvlasnika stambene zgrade koji Poslovnim sustavima d.o.o. mjesečno dostavlja podatke za raspodjelu utrošene vode unutar zgrade.

Poslovni sustavi: Objedinjena naplata troškova stanovanjaTroškovi stanovanja

Broj članova  kućanstva iskazan na računu, a koji služi za obračun odvoza komunalnog otpada ne odgovara postojećem broju članova kućanstva


Odluka o načinu prijave članova kućanstva i prijave prestanka statusa korisnika

Skip to content