Plin

Usluga i obračun

Uslugu opskrbe plinom pod kojim se podrazumijeva prirodni i miješani plin koji se dovodi graskom plinskom mrežom, pruža trgovačko društvo ENERGO d.o.o. i to za područje grada Rijeke, Viškovo, Kostrena, Kraljevica, Čavle.

Korisnik plina je svaka fizička i pravna osoba koja je priključena na distribucijsku mrežu i koristi plin temeljem prethodno sklopljenog ugovora.

Količina isporučenog plina utvrđuje se očitanjem plinomjera korisnika.

Mjesečno očitavanje plinomjera obavljaju zaposlenici Poslovnih sustava d.o.o.. Ukoliko je korisnik u vrijeme obilaska odsutan može dostaviti stanje plinomjera na jedan od slijedećih načina:

Iznos

PRIRODNI PLIN

Sukladno Općim uvjetima za opskrbu prirodnim plinom (NN 43/09) i Pravilnikom o organizaciji tržišta prirodnog plina (NN 126/10 i 128/11) od 01. siječnja 2012. godine obračun isporučenog plina iskazuje se za isporučenu energiju plina izraženu u kunama za kWh umjesto dosadašnjeg obračuna za isporučeni volumen plina u kunama za m3. Pretvorbeni faktor za izračun cijene plina dostavlja ENERGO d.o.o.

Temeljem Odluke Vlade RH od 01. svibnja 2012. godine uvedena je fiksna naknada za distribuciju plina odnosno fiksna mjesečna naknada koju su obvezni plaćati svi korisnici neovisno o potrošnji plina.

Od 1. travnja 2021., tržište plina je liberalizirano te u ovom segmentu vladaju puni tržišni odnosi. Za korisnike plina iz kategorije kućanstva na području Rijeke i okolice novi opskrbljivač u obvezi javne usluge isporuke prirodnog plina postaje Gradska plinara Zagreb – Opskrba d.o.o., osim ako kupac ne sklopi novi tržišni ugovor s nekim od drugih opskrbljivača na tržištu. Više…

Dodatne informacije i kontakti

Opskrbljivač plinom (ENERGO d.o.o.) odgovoran je za pravovremeno kontroliranje, umjeravanje i zamjenu plinomjera, a korisnik plina za održavanje plinskih aparata.

Korisnik plina je u obvezi osigurati da plinomjer bude pristupačan za očitavanje ili zamjenu te da postavljene plombe ostanu neoštećene.

Ukoliko korisnik plina primijeti da je plinomjer neispravan o tome treba odmah izvijestiti ENERGO d.o.o.

Rijeka CityCard PORTAL

Plaćajte usluge i račune bez naknade!

Posjetitelji i korisnici RCC portala mogu koristiti RCC Infocentar te saznati sve potrebne informacije o prometu, radovima, vremenu te stanju na parkiralištima u gradu Rijeci.

Svi odgovori

Česta pitanja

Odgovori na najčešće postavljana pitanja
Poslovni sustavi: Objedinjena naplata troškova stanovanjaTroškovi stanovanja

Površina stana ili kuće iskazana na računu, a temeljem koje se obračunava  komunalna i vodna naknada, grijanje i zajednička pričuva, ne odgovara stvarnoj površini


Za ispravak ili promjenu površine:     

  • za komunalnu i naknadu za uređenje voda obratiti se – šalter sala Grada Rijeke na adresi Titov trg 3, radnim danom od 8:30 do 15:30 sati ili na kontakte Odsjeka za zajedničku komunalnu djelatnost,
  • za grijanje – obratiti se tvrtki s kojom je zgrada sklopila ugovor o raspodjeli troškova toplinske energije (grijanje),
Poslovni sustavi: Objedinjena naplata troškova stanovanjaTroškovi stanovanja

Do kojeg je datuma u mjesecu potrebno dostaviti očitanje plinomjera?


Ukoliko vas tijekom mjesečnog obilaska naš zaposlenik nije zatekao kod kuće i očitao vaše brojilo, očitanje dostavite do zadnjeg dana u mjesecu i to:

Poslovni sustavi: Objedinjena naplata troškova stanovanjaTroškovi stanovanja

Na koji način se može ostvariti subvencija troškova stanovanja odnosno komunalnih usluga?


Za ostvarivanje prava na subvenciju troškova stanovanja odnosno komunalnih usluga obratiti se Odjelu za zdravstvo i socijalnu skrb Grada Rijeke u šalter sali na adresi Titov trg 3, radnim danom od 8:30 do 15:30 sati. Više informacija potražite na Upravni odjel za zdravstvo, socijalnu zaštitu i unapređenja kvalitete života.

Skip to content