Potrošna topla voda

Usluga i obračun

Isporuku toplinske energije za pripremu potrošne tople vode (PTV), pruža trgovačko društvo ENERGO d.o.o.

Korisnik usluge je svaka fizička i pravna osoba koja je priključena na toplinski sustav i koristi potrošnu toplu vodu.

Isporučena toplinska energija za PTV očitava se na glavnom mjerilu toplinske energije (kalorimetru). Količina vode isporučena za PTV očitava se na glavnom vodomjeru za PTV. Budući je jednica za obračun toplinske energije za pripremu PTV kWh, očitana količina vode u m3 množi se koeficijentom specifične potrošnje, koji se izračunava posebno za svaku zgradu i na taj način dobije se ukupna količina toplinske energije za pripremu PTV u kWh.

U stambenim zgradama gdje potrošnju više pojedinačnih potrošača mjeri zajednički uređaj za mjerenje potrošnje (glavno mjerilo) odluku o načinu raspodjele PTV donose sami potrošači odnosno suvlasnici stambene zgrade. Sukladno čl. 21-22 Odluke o opskrbi toplinskom energijom (SN PGŽ br. 32/04)

PTV se može rasporediti:

  • Prema broju članova domaćinstva – po članu 3m3,
  • prema očitanom stanju na vlastitom tzv. individualnom vodomjeru.

Prema očitanjima glavnih vodomjera i podacima dostavljenim od strane ovlaštenih predstavnika suvlasnika, Poslovni sustavi d.o.o. ispostavljaju obračunati utrošak putem računa troškova stanovanja i to energiju za pripremu PTV, kao i vodu utrošenu za pripremu iste u m3, a koja se plaća isporučitelju vodnih usluga (KD ViK).

Rijeka CityCard PORTAL

Plaćajte usluge i račune bez naknade!

Posjetitelji i korisnici RCC portala mogu koristiti RCC Infocentar te saznati sve potrebne informacije o prometu, radovima, vremenu te stanju na parkiralištima u gradu Rijeci.

Svi odgovori

Česta pitanja

Odgovori na najčešće postavljana pitanja
Poslovni sustavi: Objedinjena naplata troškova stanovanjaTroškovi stanovanja

Površina stana ili kuće iskazana na računu, a temeljem koje se obračunava  komunalna i vodna naknada, grijanje i zajednička pričuva, ne odgovara stvarnoj površini


Za ispravak ili promjenu površine:     

  • za komunalnu i naknadu za uređenje voda obratiti se – šalter sala Grada Rijeke na adresi Titov trg 3, radnim danom od 8:30 do 15:30 sati ili na kontakte Odsjeka za zajedničku komunalnu djelatnost,
  • za grijanje – obratiti se tvrtki s kojom je zgrada sklopila ugovor o raspodjeli troškova toplinske energije (grijanje),
Poslovni sustavi: Objedinjena naplata troškova stanovanjaTroškovi stanovanja

Što moram učiniti ako želim ugraditi individualni vodomjer u stanu u stambenoj zgradi s više stanova?


Odluku o načinu raspodjele utrošene vode unutar stambene zgrade donose stanari odnosno suvlasnici zgrade. Ukoliko ne postoji odluka suvlasnika da se raspodjela vrši isključivo po članovima domaćinstva potrebno je angažirati vodoinstalatera koji će vodomjere ugraditi i izdati certifikat, a o tome izvijestiti ovlaštenog predstavnika zgrade, kojem se dostavljaju mjesečna očitanja individualnih vodomjera.

Poslovni sustavi: Objedinjena naplata troškova stanovanjaTroškovi stanovanja

Na koji način se može ostvariti subvencija troškova stanovanja odnosno komunalnih usluga?


Za ostvarivanje prava na subvenciju troškova stanovanja odnosno komunalnih usluga obratiti se Odjelu za zdravstvo i socijalnu skrb Grada Rijeke u šalter sali na adresi Titov trg 3, radnim danom od 8:30 do 15:30 sati. Više informacija potražite na Upravni odjel za zdravstvo, socijalnu zaštitu i unapređenja kvalitete života.

Skip to content